Borrelioosi Blogi


Kestää, kestää
8.8.2012, 10:02
Filed under: Uncategorized

Tiina palasi maanantaina Saksasta ja on hienoa, miten hyvässä kunnossa hän on!  Maanantaina oli jo ensimmäin vaalenapunainen kanyyli Tiinan kädessä.  Itse olin niin huonossa kunnossa, että lopulta piti turvautua varmuudeksi hankittuun Azithromycin -pilleriin.  Kuume on keikkunut ylhäällä, samoin maksa-arvot ja muut.  Tänään on Augsburgin BCA kiinni, joten ohjeita odotan vielä huomiseen.

Tuli tärkeä tieto Päiviltä (KIITOS!): hän kertoi oman Augsburg -lääkärinsä painottaneen, ettei Panadolia pitäisi hoidon kuluessa ottaa.  Se poistuu maksan kautta ja maksahan minullakin on nyt hoidon takia kovilla. Ole siis varovainen!

Jännittää, jännittää: olisi todella kiva saada tippa tänään.  Ja sen jälkeen erityisesti vitamiinit, joiden kuvittelen helpottavan utuista oloani.  Yritän ajatella tätä Helsinki City Maratonina menneiltä vuosilta, jolloin kävin paikan päällä juoksua katsomassa ja veljeäni kannustamassa.  Kun maitohapot pistivät juoksun hankalaksi, valmentajat huusivat reitin varrelta juoksijoille (kannustavasti?): ”Kestää, kestää!”  Juuri tänään tuntuu siltä, että sen sijaan, että vastaisin vain: ”Kestän.”, tekisi mieli kysellä: ”Kauanko vielä?”


2 kommenttia so far
Jätä kommentti

Hei, Kiitos paljon että ajatuksiasi bloggisasi. Olen ottanut yhteyttä Ausburg klinikkaan koska olen todella huonossa kunnossa. Valitettavasti on kuukausien jonot ja olen todella huolestunut miten pärjään sinne asti. Olisiko sinulla tietoa kenestäkään Suomalaisesta lääkäristä joka suostuisi auttamaan minua? Pelkään todella että en pysy hengissä tai vammaudun ennenkuin pääsen Ausburgin ja tarvitsisin ihan oikeasti apua ettei tilanne romahda ennen sitä. Minulla on hyvin vakavia levinneen neuroborrelioosin oireita ja tilanne on mennyt nopeaa vauhtia huonompaan suuntaan. Suomessa sain vain 3 viikon tiputuksen ja nyt nostetaan kädet pystyyn että mitään ei voida tehdä. Voitko vastata esim. sähköpostiini kun jätän alla olevaan kenttään e-mail osoitteeni? Tai onko sinulla anonyymiä meili osoitetta jonne voisin kirjoittaa? En voi laittaa e-mail osoitettani näkyviin koska siinä näkysi koko nimeni. Olisin todella kiitollinen jos voisit auttaa minua! M

kommentti Kirjoittanut Marisa

Hei!
Olen lukenut blogiasi ja pidän kovasti peukkuja sinulle ja Tiinalle. Oletteko hakeneet Kelalta korvausta hoitoon Saksassa? Onko mennyt läpi? Jos on, niin onko Augsburgin klinikka laskuttanut suoraan Kelaa? Ainakin yhdelle henkilölle tämä on myönnetty. Itsekin haluasin kovasti Saksaan, mutta en ikinä saa sellaisia rahoja mistään.
Pakri

kommentti Kirjoittanut Kristiina Paulus




Jätä kommentti